Hej alla medlemmar i Föreningen Skarpnäcksjympans vänner,
Onsdagen den 22 april kl.19.15, efter jympapasset, har vår förening årsmöte.
Vi samlas i stora samlingssalen i kyrkan och alla som är medlemmar i föreningen är välkomna!
En dagordning och andra handlingar till årsmötet finns på:
Copyright © All Rights Reserved